Benvolguts clients, proveïdors i col·laboradors;
Mecyplastec, S.L., informa que en compliment del Art.10.2 del RD 463/2020, pel qual es declara l’Estat d’Alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel Covid-19, prendrà les següents mesures a partir del dia 18-03-2020:
- El equipo de Mecyplastec, S.L. es compromet i farà tot el que aquest al seu abast per a continuar oferint als nostres clients un servei excel·lent.
- L’horari d’atenció al client, proveïdors i de recepció, enviament i lliurament de material es realitzarà de 7h-15h.
- El personal de Mecyplastec, S.L. limitarà les sortides i visites a clients i proveïdors a les estrictament urgents i necessàries.
- No es permetrà l’entrada a persona aliena a l’empresa sense que abans s’hagin seguit les normes de seguretat i higiene establertes per l’empresa, i s’hagi autoritzat prèviament pels responsables de prevenció de riscos laborals de l’empresa.
Avui dia, la ràpida evolució de la pandèmia per Covid-19 fa difícil preveure els efectes que es puguin produir sobre el compliment i continuïtat de l’activitat i és per això que els mantindrem contínuament informats sobre l’evolució de la situació general i particular de les seves ofertes , comandes i altres situacions que Mecyplastec consideri que els pugui afectar.
Preguem acceptin les nostres disculpes per tots aquells inconvenients que aquestes mesures els puguin ocasionar.
Moltes gràcies per la seva comprensió i per continuar confiant en Mecyplastec, S.L.
Mecyplastec, S.L.
18/03/2020